Update pengurusan spbt

 Saya baru update bahan pengurusan buku stok..di bahagian muat turun (pengurusan spbt) .

Tahun ini buku stok saya guna softcopy..buat guna laptop,kemudian print.. sebab tulisan saya tak cantik nk menulis dalam buku stok๐Ÿ˜…

Ini indek buku stok..nombor tepi 01,02 saya buat untuk rujukan partition file yang warna warni tu patition ini saya beli di shoppe..indek ni sudah lengkap..ada nama penulis, harga, penerbit,dan kod buku..boleh juga print tampal di rak buku..boleh ke bahagian muat turun..cuma tingkatan 1, tak boleh edit...maaf ye..boleh cari pengurusan buku stok, ada cover buku stok dan softcopy buku stok

Ni contoh buku stok ..
 
Penulisan buku stok adalah perkara yang penting..dan guru spbt kena tahu pelajar yang pindah keluar dan pindah masuk untuk dicatat dalam buku stok..dulu masa jd penyelaras baru spbt tahun 2018, buku stok ni lah yang susah nk buat..sebab tak faham..insyallah  semua berkaitan laporan kelab, program khas, dan grafik akan menyusul nanti..๐Ÿ˜Š 





Share:

Muat turun bahan

Muat turun bahan
Pengurusan SPBT

Rak Buku Teks Tingkatan 1-5

Kempen sayangi buku teks

Kempen sayangi buku teks

Portal SPBT SMAKT

Portal SPBT SMAKT

LAMAN WEB