Moga dipermudahkan urusan

 Uis..dah lama tak update blog ni..saya ada masalah kesihatan sikit...Alhamdulillah syukur..masih boleh hirup udara segar..semoga kita bersyukur dengan nikmat yang ada..pesan untuk diri sendiri..Allah melihat apa yang aku buat dan apa yang aku buat dinilai olehnya..semoga setiap kerja yang kita lakukan dikira pahala..sebab akirat adalah kehidupan yang kekal abadi..1hr di sana ibarat 1000 tahun di dunia..

Entry hari ini..tiada apa yang saya nak share berkaitan spbt..sebab tengah study belajar buat apps AR..huhu dah daftar pertandingannya tp masih lagi ting tong juga..sebenarnya dah nak menyerah tak nak daftar...erm..bulatkan tekad daftar je..

Sebab niatnya nak faham..dan boleh kongsi ilmu yang berguna..Hari ni pun masih kurang faham..berpinau juga mata ni menghadap youtube..tido lewat jam 3pagi tu sudah jadi perkara yang biasa..tp cabarannya bila nak run je..tak boleh run..memang sedih..

dengan acik guard asrama..acik kama 

Pening..tp seronok bila dapat faham sikit๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Saya bukan orang yang terbaik..yg bnyk amal ibadah..mungkin dengan cara ini..bila kita kongsi ilmu yg berguna boleh jd bekalan kita di sana..takud sebab tak tahu apa yang persembahan kita yg terindah yg kita dapat berikan kepadaNya










Share:

Muat turun bahan

Muat turun bahan
Pengurusan SPBT

Rak Buku Teks Tingkatan 1-5

Kempen sayangi buku teks

Kempen sayangi buku teks

Portal SPBT SMAKT

Portal SPBT SMAKT

LAMAN WEB