Decor light clay

Di bawah ni contoh decor untuk bagi pada cikgu gkmp sekolah..hehe cantikkan..
                     


Yang ni saya buat hiasan di rumah

          Ni untuk projek tahfiz sekolah

jangan risau bagi yang tak tahu nak bentukkan bunga dengan tangan sebab dekat shoppe bnyak jual mould silicone flower..tepek-tepek dalam mould dan terus boleh keluarkan..jangan lupa letak minyak dulu dalam mould tu..
        Memang rambang mata nak pilih
Ni contoh mould silicone flower yang terdapat di shoppe..pengawal keselamatan sekolah saya pun excited nak buat decor ni..tu yang dia mintak saya belikan mould...nak tahu, mould ni..boleh juga guna sekali untuk buat bunga sabun..next entry saya akan tunjukkan buat bunga sabun..bahan-bahan nak buat doh sabun tu pun saya beli di shoppe juga..okay selamat mencuba
Share:

Muat turun bahan

Muat turun bahan
Pengurusan SPBT

Rak Buku Teks Tingkatan 1-5

Kempen sayangi buku teks

Kempen sayangi buku teks

Portal SPBT SMAKT

Portal SPBT SMAKT

LAMAN WEB